W maju Serce dla zołzy 20% off!

Szukaj

zwroty i reklamacje

Zwrot

Konsument, który zawarł umowę na odległość lub umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, ma prawo odstąpić od niej bez podawania przyczyny w terminie 14 dni.

Towar powinien zostać zwrócony nieużywany, wraz z oryginalnym opakowaniem.

Formularz zwrotu należy pobrać, wydrukować, wypełnić i razem ze zwracanym towarem odesłać na koszt własny kurierem lub pocztą polską na adres:

Pracownia Formatka Małgorzata Fotek 05-080 Izabelin, ul. Poniatowskiego 7

Zwrot pieniędzy zostanie wykonany w ciągu maksymalnie 14 dni od pozytywnego rozpatrzenia zwrotu.

Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się z dodatkowymi kosztami.

W przypadku jeśli odesłany towar posiada jakiekolwiek ślady użytkowania Sklep Pracownia Formatka ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu, a kosztami przesyłki obciążyć Klienta.

Reklamacja


1. Sprzedający jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta za wady produktu na zasadach określonych przepisami ustawy Kodeks cywilny oraz innymi powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
2. W celu uniknięcia wątpliwości stwierdza się, że żadne z postanowień niniejszego Regulaminu nie ogranicza uprawnień Klienta jakie przysługują mu na podstawie przepisów obowiązującego na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej prawa.
3. Reklamację należy zgłosić za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres malgorzata.fotek@gmail.com oraz odesłać reklamowany Towarem oraz dowodem zakupu (rachunkiem) na adres:

Pracownia Formatka Małgorzata Fotek 05-080 Izabelin, ul. Poniatowskiego 7

4. Sprzedającemu przysługuje 14 dni na rozpatrzenie złożonej przez Klienta reklamacji, licząc od daty otrzymania reklamacji Klienta, a o podjętych czynnościach zobowiązuje się informować Klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej w miarę możliwości na bieżąco.

5. W przypadku gdy Klient nie wskaże wymaganych informacji lub dokumentów niezbędnych do rozpatrzenia reklamacji przez Sprzedającego, Sprzedający zwróci się do Klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej z prośbą o niezwłoczne uzupełnienie danych reklamacji.


6. Jeżeli Towar ma wadę, Klient może:

6.1. złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny;
6.2. złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy - chyba że Sprzedający niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie.




Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów